FAQ
常見問題

建議28-34周媽媽進⾏孕照拍攝,5-20⽇寶寶拍攝初⽣照。

我哋建議可以喺懷孕第28週至32週嘅時候進行拍攝!20周就可以預約定拍攝為你保留檔期。

我們主要時間會使⽤⾃然光,舒適⽽且柔和,但是遇上惡劣天氣,或於家中環境,亦會考慮使⽤閃光燈,為顧及寶寶的舒適感,我們不會直接照射寶寶,這 向來都是我們最重視的。

Q姐姐⼗分建議媽媽化妝造型、穿得美美,隆重期待這次拍攝,相信我,出來的效果⼀定不⼀樣!

影樓入⾯每⼀樣道具都經過Q姐姐精⼼篩選,   Q姐姐⼗分重視寶寶的安全以及舒適度,⼤部份的道具都是來⾃本地或者海外店舖, 拍攝過程當中保證不會對寶寶造成任何傷害。

防疫亦是現今不可或缺的,所有寶寶使⽤過的衣服,除了交給專業消毒洗衣店清洗, 影樓亦設有UV消毒櫃、 霧化清潔槍,達到醫療級的防疫效果。 此外,拍攝團隊進⾏拍攝前亦需要更換潔淨衣服或者換上保護衣。

預約永遠不會嫌早,希望客⼈盡早預約,因為每個⽉都會提供有限的拍攝時段,為求提供最好的質量給你最珍貴的⼩寶寶。

上門需+$1050,拍攝準備注意: 家中建議有1x1m 淨空間(內無茶几、枱櫈/地氈/沙發) 靠窗位置有自然光更佳

建議使用素色嘅衣服,做照片較耐看

前來化妝溫馨提示:
做好日常皮膚護理,建議加強注意保濕,素顏過嚟就可以啦!可以嘅話當日朝早先洗頭+吹頭,如果平時會戴Con嘅話可以戴咗先過嚟!

拍攝好之後除咗試光/眨眼表情唔靚嘅相,其他都會執返光暗顏色俾你嘅。

可以影相前以濕棉花抹面,甩皮位置可以塗上少量潤膚膏, 唔建議多,如果唔係面仔油會反光。

我們提供禮券讓你能夠送給朋友, 讓他們選擇⾃⼰喜歡的拍攝套餐, 禮券套餐 亦會由我們豐富經驗攝影師主理。

×

Hello!

Booking Now.

×